Рекламації і політика обміну/повернення
Згідно ст.8 Закону України «Про захист прав споживачів» при виявленні істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару, протягом гарантійного терміну споживач має право на заміну товару або повернення грошей.
Істотним недоліком, згідно п.12 ст.1 Закону України «Про захист прав споживачів», вважається недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника, після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з таких ознак:
а) він взагалі не може бути усунутий;
б) на його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;
в) він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено в договорі.
У разі виявлення вищеописаних недоліків, протягом гарантійного терміну споживачу необхідно звернутись у відділ рекламацій:
Email: service@gk.te.ua
Тел.: +38 068 092 08 16
Тел.: +38 050 438 74 90
Відділ рекламацій приймає звернення з 09:00 до 18:00 з понеділка по п’ятницю.
Кожне звернення розглядається рекламаційною комісією протягом 3 робочих днів.
У деяких випадках для прийняття правильного рішення необхідний експертний аналіз виробу для якого працівники рекламаційного відділу вивчають продукт у місці його встановлення. Для цього зі споживачем попередньо домовляються про час та дату проведення експертного аналізу виробу.
Відповідно до результатів розгляду споживач отримує офіційну відповідь від рекламаційної комісії.
Кожна рекламація розглядається в індивідуальному порядку і закінчується одним з наступних варіантів:
- усунення недоліків виробу;
- відмова від усунення недоліків виробу, якщо останні виникли внаслідок порушення інструкції з експлуатації або були спричинені навмисно;
- виготовлення нового та заміна старого виробу;
- повернення коштів за виріб.