Найнижчі ціни на ліманіт та паркетну дошку! Поспішайте замовити – 0 800 500 593

0 800 210 722
(безкоштовно по Україні)

Пн–Сб 09:00–18:00

Індекс NPS

Кожна віконна компанія проводить свою роботу так, щоб кількість продаж була максимальна, а клієнти були задоволені. Тому ми постійно слідкуємо за реакцією наших клієнтів після того як нові конструкції будуть встановлені в їхньому будинку, квартирі чи в офісі. Наша мета – це з’ясувати на стільки якісно та швидко наші працівники виконують свою роботу на кожному етапі: починаючи від здійснення замірів віконних отворів до монтажу нових вікон. Для того, щоб взнати думку наших клієнтів про себе ми проводимо розрахунок індексу NPS. Його вже роками розраховують гіганти світового ринку товарів та послуг. Серед відомих компаній і брендів є: Apple, American Express, Allianz, P&G, Intuit, Philips, eBay, Amazon, Zappos, Virgin, Rackspace , TD Bank , Harley-Davidson, Charles Schwab , Costco, Vanguard, Dell та інші.

NPS - Чистий Індекс Підтримки

NPS (Net Promoter Score), що в перекладі на українську мову означає Чистий Індекс Підтримки дає відповідь на питання компанії: Люблять? – Не люблять? - Похвалять? – Вилають? – Знову прийдуть? – Друзям порекомендують? – Конкуренти переманять? А щоб взнати, якої думки про нас клієнти ми задаємо їм одне питання: «Ви порекомендуєте нашу компанію своїм друзям і знайомим?».  Відповідь буде  відображатися в числовому еквіваленті: від 1 до 10. В залежності від отриманої відповіді всі клієнти будуть поділені на три групи.

Перша група від 9 до 10: це клієнти, які дуже задоволені роботою та сервісом компанії. Вони охоче рекомендуватимуть її своїм родичам, друзям, співробітникам та просто знайомим. Адже вони настільки впевнені в хороших якостях компанії, що вірять – їхнім колегам теж сподобається!

Друга група від 8 до 7: клієнти, які задоволені отриманими послугами та продукцією, проте рекомендувати її нікому не будуть. Їх можна назвати нейтральними клієнтами.

Третя група 6 і нижче: клієнти, які не задоволені роботою компанії. Вони точно нікому не будуть її рекомендувати. Та навіть можуть навпаки робити їй «антирекламу».

Як здійснюється розрахунок NPS?

Розрахунок індексу підтримки NPS розраховується за формулою: від процентного показника кількості задоволених клієнтів віднімається процентний показник кількості незадоволених клієнтів. Отримана різниця і є індексом NPS. Це показник може бути від -100% до +100%. 

Фабрика вікон «Perfect» та індекс NPS

Компанія «Perfect» має на меті максимально задовольнити бажання клієнтів. Це виражається в привітності та компетентності менеджерів, оперативності приїзду замірника, швидке та якісне виготовлення конструкцій на фабриці, надійна доставка в спеціальних автомобілях вже готових вікон та дверей, акуратна та професійна бригада монтажників, яка не залишить після себе сміття та правильно встановить вікна та двері. Вже протягом 13 років роботи Компанія «Perfect»  працює на клієнта, адже нам важливо, щоб він рекомендував нас та був нашим «рекламний агентом».

Кожного місяця ми здійснюємо опитування клієнтів шляхом анкетування. Нас цікавить як виконують свою роботу наші працівники, чи задоволені клієнти нашими послугами, продукцією та чи порекомендують вони нас комусь зі свого оточення. В березні 2016 року індекс NPS компанії «Perfect» становить 81%. Це є позитивний показник, проте ми працюємо, щоб зробити його ще вищим. Для нас це великий стимул вдосконалюватися, розвиватися, щоб досягти 100% індексу NPS. І ми працюємо над цим! 

Фильтр
Найдено 5 
Подтвердите
Для того, что бы добавить товар в список желаний, Вам нужно